maandag 27 maart 2017

Bali door de ogen van...

Deze week even geen berichtje over 1 van de mooie plekken op Bali die we kunnen bezoeken van Menno maar een berichtje van Linda.

Ik hoef mezelf niet voor te stellen want dat heeft Menno al gedaan. Vanaf het moment dat alles geboekt was zijn we bijna elke dag bezig met Bali. Zo gaan er best wel veel bekende van ons rond dezelfde periode naar Bali. Hoe leuk zou het zijn als we daar kunnen afspreken met elkaar, en daar onze ervaringen kunnen delen.

Wat verwacht ik van onze reis:
Ik heb echt geen idee! Dat het land prachtig is daar twijfel ik geen moment aan. Elke week surf ik wel even langs het web om te zien wat er allemaal is, en werkelijk alles is interessant. Ik denk dat het een hele emotionele reis gaat worden. Waarom? Ik ga eindelijk een keer terug waar mijn opa, oma en moeder nooit meer naar terug gegaan. Hun geboorte land hun prachtige Indonesië.

Ik kan mij nog heel goed herinneren als klein meisje dat mijn opa en oma over Indonesië spraken.... en dat ze eigenlijk wel terug wilden. Maar omdat het een prijzige reis is en zij de zorg over mij hadden het er nooit van is gekomen.
Ik neem ze nu mee terug.... hoop door hun ogen al het moois te zien en zo hun wens toch nog een beetje te laten vervullen. En wat is er mooier als je deze reis gaat maken met je vriendje, maatje, soulmate... lieve Menno Dank je wel...💋. En natuurlijk onze kinderen. Het is heel erg leuk om te horen hoe de kinderen er mee bezig zijn. Maar vooral welke dieren zijn er Linda.....?? En dan zegt Linda heel kalm en relaxt heel veel die wij hier in Nederland niet zien. Hahahaha.

En dan natuurlijk mijn lieve schoonouders... hoe mooi is het om zo dicht terug te gaan naar mijn roots! En laat ik Danny niet vergeten die zich nu al druk maakt om zijn vaccinatie. Nou Danny geloof mij het is het dubbel en dwars waard...

Dit was het voor nu. Ik hoop dat jullie genieten van onze blogs en wij jullie ook meenemen tijdens ons avontuur.

1 reacties:

Anoniem zei

Top 10 Best Video Slots - Vimeo
Check out our top 10 Best Video Slots & Best Free Slots at Vimeo.com! We have thousands of free slots, slots, youtube to mp3 table games and more for you to enjoy.

Een reactie posten

 
Blogger Templates