woensdag 12 juli 2017

Wij zijn Nakisha en Dimeyo.


Hallo wij zijn Nakisha en Dimeyo,

Linda is onze moeder en Menno onze (bonus) vader 😉.

Ik (Nakisha) ben 20 jaar en doe de opleiding SPW 3/4. Ik heb een relatie met Danny Prins, en ook hij gaat mee op deze prachtige reis. 

Waar kijk ik het meest naar uit? ALLES!! 

Ook ik heb natuurlijk de verhalen van mama gehoord over vroeger en wil dat nu van dichtbij meemaken. Ook ik denk dat het heel emotioneel zal zijn, maar weet ook dat we met ze alle gaan genieten. Met nog maar 6
weken te gaan, zijn de voorbereidingen in huis wel duidelijk te merken. Zo is mama bezig met spullen te kopen voor kinderen. Zij wil en gaat altijd langs een school of peutergroep. Ze kijkt dan hoe alles in zijn werk gaat en geniet van de kinderen om haar heen. Als dank je wel neemt ze wat speelgoed mee. Super mooi dat ze dat doet. En omdat ik nu ook hetzelfde werk / studie doe als mama snap ik zo veel meer waarom zij dit doet. 
Beetje bij beetje leg ik spullen klaar voor de reis, een reis die ik niet alleen met het gezin ga maken maar ook met mijn vriend. Voor hem is het zijn eerste verre reis en ben zo blij dat hij mee gaat... Geen idee of ik tijdens de vakantie nog een stukje zal schrijven maar na de vakantie za ik zeker een verslag doen. 
💋 Nakisha

Hoi ik ben Dimeyo,

Ik ben 18 jaar oud en zit op het Regio college. 
Ook ik vind het onwijs gaaf om deze reis te mogen maken.

Waar ik naar uitkijk is het eten, vooral al die heerlijke rijsttafels.  Met al die heerlijke geuren! Daar kan heerlijk van genieten. Ik kijk ook enorm uit naar de natuur en cultuur. Hoe dat zal zijn geen idee, ik denk mooi. Maar dat ga ik dus over een aantal weken meemaken.

Dat de vliegreis lang duurt maakt mij niet zoveel uit. Ik vind het wel jammer dat ik mijn vriendin zoveel weken moet missen. Ik ga op en top genieten van deze prachtige  reis.

Wie weet hoor je na de vakantie ook nog een keer van mij.

Dimeyo 😉

0 reacties:

Een reactie posten

 
Blogger Templates